۲۲۰۴۵۷۹۱ info@golkarsys.com

شرکت NTT DATA به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه  خدمات فناوری اطلاعات، در حوزه رضایت مشتری و تحلیل رفتار مشتریان،  برای دومین سال پیاپی موفق شد در صدر  فهرست Gartner Magic Quadrant  قرار گیرد.

در  این ارزیابی که موسسه گارتنر همه ساله بین محصولات و خدمات فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد،  در سال جاری محصولات رضایت مشتری(CRM) و رفتار مشتری(CX)، بیش از ۲۰ شرکت برتر از میان شرکت‌های متقاضی مورد بررسی  قرار گرفتند که  محصولات و خدمات شرکت NTT DATA برای دومین سال متوالی در صدر بهترین‌های رضایت مشتریان قرار گرفتند.

لازم به ذکر است شرکت NTT DATA  که مقر اصلی آن در توکیو مستقر است، توانسته است با تلفیقی از راهکارهای جهانی و نیازهای منطقه‌ای در  بیش از  ۵۰ کشور دنیا و در صنایع مختلف به ارائه خدمات و محصولات فناوری اطلاعات بپردازد.

مشاوره خدمات فناوری اطلاعات، راهکارهای رضایت مشتری، کانال مرکزی ارائه خدمات(ESB)  و  CORE Insurance از جمله راهکارهایی است که این شرکت در حوزه صنایع مالی ارائه می‌کند.