۲۲۰۴۵۷۹۱ info@golkarsys.com

راهکارهای یکپارچه‌سازی فیورانو  در فوریه ۲۰۱۸، در دو بانک برتر آنگولا و کنیا، به منظور یکپارچه‌سازی سیستم‌های بانکی و تحقق اهداف تحول دیجیتالی آنها  به کار گرفته شد.

شرکت فیورانو اعلام کرد در فوریه ۲۰۱۸، I&M Bank کنیا و Banco Postal آنگولا راهکار یکپارچه‌سازی با CORE Banking این شرکت را برای تجمیع سیستم‌های بانکی خود انتخاب کرده‌اند.

بنا براین گزارش، بانکو پستال آنگولا که  در راستای برنامه تحول دیجیتالی، راهکار یکپارچه‌سازی شرکت فیورانو را برای یکپارچه‌ کردن سیستم‌های بانکی با T24 -سامانه CORE Banking خود- برگزیده بود، در ماه فوریه ۲۰۱۸ موفق به پیاده‌سازی کامل آن شده است. در این پروژه سامانه TagPay  به عنوان سامانه دیگر CORE Banking بانکو پستال، EMIS سیستم پرداخت ملی آنگولا و سامانه بانکداری همراه این بانک با T24 به هم متصل شده‌اند تا بانک بتواند در راستای اهداف توسعه‌ای خود، API مد نظر خود را بر اساس سیستم ملی پرداخت در اختیار توسعه‌دهندگان بیرونی قرار دهد.

همچنین در موردی دیگر، I&M Bank کنیا، پلت‌فرم یکپارچه‌سازی فیورانو را برای پاسخگویی به نیازهای بازار خود انتخاب کرد. این بانک که از Finacle به عنوان سامانه CORE Banking بهره‌ می‌گیرد این کار را در راستای راهبرد جدید خود برای بخش‌بندی مشتریان و ارائه خدمات خاص به هر گروه انجام داده است که با شیوه اتصال نقطه به نقطه سیستم‌ها به هم، بسیار سخت و پرهزینه بود. در این پروژه، علاوه بر اتصال سیستم‌های داخلی بانک به هم شامل کانال‌های ارائه خدمت، نمایندگی‌های بانک، بانکداری همراه و سیستم بانکداری سرمایه‌گذاری، امکان ارتباط با سیستم بانک مرکزی کنیا و سوئیفت نیز  فراهم می‌شود.

لازم به ذکر است فیورانو یک شرکت تخصصی فعال در حوزه  یکپارچه‌سازی سیستم‌ها و واسط‌های نرم‌افزاری است که طی ۱۰ سال گذشته به طور پیوسته  در لیست Gartner Magic حضور داشته و تاکنون بیش از ۶۰۰ پروژه موفق در سراسر دنیا به انجام رسانده است. شرکت «گلکار سامانه» نمایندگی ارائه محصولات  این شرکت را در ایران برعهده دارد.